Iga uus põlvkond vajab eraldi suhtumist ja strateegiat, kuna neil on erinevad ootused, ambitsioonid ja töösse suhtumine. See esitab väljakutse nii juhtidele kui personalispetsialistidele, kirjutab Mariliis Veeret ettevõtluskõrgkoolis Mainor kaitstud lõputööd Äripäevale kokku võttes.
- Mariliis Veeret Foto: erakogu
Ettevõtted ja organisatsioonid on silmitsi aina mitmekesisemaks muutuva töötajaskonnaga, kes eristub vanuse, soo, rahvuse, ameti, haridustaseme ja muude näitajate poolest. Praegu tegeletakse üha enam kahe noorima tööturu põlvkonna Y- ehk 80ndatel ja 90ndatel sündinute ning Z-põlvkonna ehk 90ndate teises pooles ja hiljem sündinute eripärade uurimisega. Kuna praeguste ja Z-generatsiooni kujul on tegemist eelkõige just tulevase generatsiooniga tööturul, määrab nende käitumine pikas perspektiivis ettevõtete edu ja konkurentsivõime.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.