Eesti ettevõtted on end näidanud kui nutikad ja kiired uute lahenduste kasutuselevõtjad, nüüd tasub läbi käia senised õppetunnid, et olla edasiseks distantstöö olukorraks valmis, kirjutab Elisa äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Vahetult enne koroonapandeemiat olid ettevõtetes suured erinevused digitaalsete tehnoloogiate kasutamisel ja seda sõltuvalt nende suurusest, sektorist ja asukohast. Tõepoolest, ettevõtteid digitaliseeriti üha enam, kuid juhtpositsioonil olid suurettevõtted.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.