Äride omanikud peaksid mõistma, kui tähtis on lisaks tootele või teenusele kliendile tekitatud emotsioon, kirjutab testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm.
- Testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm Foto: Erakogu
Kuigi aasta 2020 oli inimajaloos üsna eriline ja pingeline, siis kahtlemata aitab positiivne hoiak raskuseid ületada. “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline, pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Raport näitab, et klienditeenindajad pigem naeratavad tublilt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Haritava maa hinnakasv on ületanud pensionifondide tootlust pea kümnekordselt, selle tõus on ületanud ka Tallinna börsiindeksit. Järgnevas analüüsis näitame nii eluruumide, metsa, põllumaa, kulla, aktsiate kui ka pensionifondide hinnamuutusi viimastel aastakümnetel.