Jaroslav Tavgen: Eesti politsei, on aeg jõuliseks harimiseks!
Politseil oleks arukas pakkuda inimestele sammsammulist juhist, kuidas käituda kahtlaste kõnede korral, ning seda kõikjal levitada, kirjutab Delovõje Vedomosti ajakirjanik Jaroslav Tavgen.
Delovõje Vedomosti ajakirjanik Jaroslav Tavgen Foto: Andras Kralla
99% telefonikõnedest, mis ma välismaalt saan, algab küsimusega: “Kas Jaroslav kuuleb?” Saades jaatava vastuse, jätkab helistaja: “Väga tore. Olen reguleeriva asutuse esindaja. Minu teada investeerisite te platvormi…”
Telefonipetturid on Eesti pankade venekeelsetelt klientidelt juba ligikaudu 300 000 eurot varastanud, kurjategijate usutavust suurendab see, et ohvri nimi, telefoninumber, isikukood ja isegi kasutajanumber on neil enne kõne tegemist teada.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.