Bolt katsetab arendust, mis takistaks joobes inimesel tõukeratast rentida
Elektritõukerattaga sõites on ohutuse tagamisel esmatähtis, et juht tunneks vastutust, seepärast katsetame erinevaid turvaarendusi, näiteks juhi reaktsioonivõime testi, kirjutab Bolti Baltikumi valitsussuhete juht Henri Arras.
Nagu iga liiklusvahendi puhul, on ka tõukerattaga sõites ohutuse tagamisel esmatähtis, et vastutust tunneks juht. Foto: Liis Treimann
Erinevaid kergliikurid lühikeste vahemaade keskkonnasõbralikuks läbimiseks on tugevaks liitlaseks ühistranspordile. Koos suudetakse pakkuda aina paremat alternatiivi isiklikule sõiduautole. Ohutuks ja mugavaks liiklemiseks on tarvis toetavat infrastruktuuri, vastutustundlikke kasutajaid, kollektiivset vastutust ja hoolivust. Igal osalisel oma roll ja vastutus, sest liiklus on alati ennekõike kultuuri küsimus. Töötame selle paremaks muutmise nimel heas koostöös nii politsei kui omavalitsustega.
Seadusepügal, mis lubas elektrilised tõukerattad kõnniteele, on toonud sinna ka jalgratturid, kes ei tunne end sõiduteel turvaliselt, ning jalakäijad tunnevad end ahistatuna. Kitsas ruum ajab suhted sassi.
Stockholmi liikluskomisjon otsustas karmistada nõudeid elektritõuksifirmadele, et vähendada linnas tekkinud korralagedust, vahendab Dagens Industri väljaanne Digital.
Liikluskindlustuse fondi juht Mart Jesse hinnangul võiks Eestis hakata elektritõukerataste laiema kasutusega hakata nõudma ka nende kindlustamist, millega katta kahjusid, mis tekivad elektritõukerataste avariidel. Puudutab see just renditõukerattaid, millega hooletumalt liigeldakse.
Liikluskindlustuse fondi (LKF) tegevjuhi Mart Jesse meelest väärib Eestis arutamist, kas elektritõukeratastega põhjustatud õnnetused on piisavalt suur probleem, et rakendada mingeid meetmeid. Talle isiklikult on sümpaatne Taani lähenemine.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.