Klient on nõus teenuse eest enam maksma, kui see on kvaliteetne ja selleni saab jõuda vaid töötajate haridusse panustades, kirjutab Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor turismi- ja restoraniettevõtluse erialajuht Maris Nõgu.
- Maris Nõgu. Foto: Jake Farra
Äsja märkis tuntud restoraniärimees Sten-Erik Jantson, et kaugel pole aeg, kui tass cappuccino't maksab 5 eurot. Mina oleksin nõus maksma isegi 6, juhul kui ... Tõesti, loovutaksin tassi cappuccino eest 6 eurot, kui sellega kaasneks naeratav ja professionaalne klienditeenindus, hubane ja stiilne keskkond ning minu kui külalise vastu siiras austus võõrustajalt. Mõistagi peab ka kohv olema kvaliteetne ja valmistades saanud tunda barista armastust oma töö vastu.
Seotud lood
Investeeringud kestlikesse lahendustesse hõlmavad enamat, kui oleme seni harjunud mõtlema, rääkis LHV jaepanganduse ettevõtete finantseerimise osakonna juht Marko Kiisa.