Klient on nõus teenuse eest enam maksma, kui see on kvaliteetne ja selleni saab jõuda vaid töötajate haridusse panustades, kirjutab Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor turismi- ja restoraniettevõtluse erialajuht Maris Nõgu.
- Maris Nõgu. Foto: Jake Farra
Äsja märkis tuntud restoraniärimees Sten-Erik Jantson, et kaugel pole aeg, kui tass cappuccino't maksab 5 eurot. Mina oleksin nõus maksma isegi 6, juhul kui ... Tõesti, loovutaksin tassi cappuccino eest 6 eurot, kui sellega kaasneks naeratav ja professionaalne klienditeenindus, hubane ja stiilne keskkond ning minu kui külalise vastu siiras austus võõrustajalt. Mõistagi peab ka kohv olema kvaliteetne ja valmistades saanud tunda barista armastust oma töö vastu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.