Toidupoeketi juht: vana hea kogukonnapood naaseb uuel moel
Jaekaubandust suunab tarbija ootus, et jalutuskäigu kaugusel oleks väike vanamoeline oma kandi pood, kus oleks samas uuenduslik kiire ja mugav ostukeskkond, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
Eesti paikneb kultuuride ristmikul ja nii on see ka jaekaubanduse trendidega. Ühelt poolt oleme võrdlemisi suure kaubanduspinnaga inimese kohta Põhjala riikide seas. Teisalt kuulume mitmes mõttes Ida-Euroopasse: nii tehnoloogilise innovatsiooni laia leviku, kui ka selle poolest, et pärast koroonapandeemiat on jõulist comeback’i tegemas kogukonnapood, mille käive on kasvamas nii Eestis kui mitmes teises siitkandi riigis.
Toidupoodide mahud kahe aastaga langenud viiendiku
Poodides müüdud kaupade maht vähenes aprillis 3 protsenti, toidupoodides isegi 6 protsenti. Müügimahud on püsivalt kahanenud juba 2022. aasta märtsist saadik.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”