• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 26.06.13, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telepurgi hapud kurgid

Noorem põlvkond ei vaata televiisorit, sest neile ei paku sealt tulev huvi. Enamik meie telekanalite välismaa seriaale on mitu hooaega vanad, alla kahekümne viiesed on need internetist ära vaadanud juba mõni aasta tagasi, kirjutab Zavod BBDO loovjuht Marek Reinaas.
Seetõttu peavad telekanalid muutma nii oma reklaamimüügistrateegiat kui ka saatekava ülesehitust. Teadupärast rehkendavad kommertstelekanalid reklaami müües harjumusest vaatajaterühmaga vanuses 14-49. Kuid vaatajauuringud kõnelevad selget keelt: 14-25aastased televiisorit ei vaata. Ilmselt on televisioon lähiaastatel kõige magusam meediakanal, et jõuda pigem vanemate sihtrühmadeni, ning reklaamimüügil peaks hakkama rehkendama eelkõige vanusega 25-60. Nemad on ka ilmselt kõige suuremad tarbijad.
Koos reklaamisihtrühma vanuse tõstmisega peavad telekanalite juhid üle vaatama ka kogu saateprogrammi ülesehituse ja sisu.
Mis juhtub, kui veebiportaalide ja telekanalite vältimatu kokkupõrge on toimunud, loe Äripäeva tänasest paberväljaandest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele