Noorem põlvkond ei vaata televiisorit, sest neile ei paku sealt tulev huvi. Enamik meie telekanalite välismaa seriaale on mitu hooaega vanad, alla kahekümne viiesed on need internetist ära vaadanud juba mõni aasta tagasi, kirjutab Zavod BBDO loovjuht Marek Reinaas.
Seetõttu peavad telekanalid muutma nii oma reklaamimüügistrateegiat kui ka saatekava ülesehitust. Teadupärast rehkendavad kommertstelekanalid reklaami müües harjumusest vaatajaterühmaga vanuses 14-49. Kuid vaatajauuringud kõnelevad selget keelt: 14-25aastased televiisorit ei vaata. Ilmselt on televisioon lähiaastatel kõige magusam meediakanal, et jõuda pigem vanemate sihtrühmadeni, ning reklaamimüügil peaks hakkama rehkendama eelkõige vanusega 25-60. Nemad on ka ilmselt kõige suuremad tarbijad.
Koos reklaamisihtrühma vanuse tõstmisega peavad telekanalite juhid üle vaatama ka kogu saateprogrammi ülesehituse ja sisu.
Mis juhtub, kui veebiportaalide ja telekanalite vältimatu kokkupõrge on toimunud, loe Äripäeva tänasest paberväljaandest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.