• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 16.09.13, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtja peab ise oma teenust armastama

Bussifirma Sebe suuromanik Hugo Osula üritab enda sõnul ettevõtjana hoida nii kaugele kui vähegi võimalik nendest teenustest, mida riik kinni maksab.
„Olen lähtunud põhimõttest, et kui ma tahan ettevõtjana edukas olla, siis rahvas peab armastama seda teenust, mida me pakume,“ selgitab Osula. „Ja kõik töötajad alates bussijuhist kuni juhatajani peavad seda teenust armastama, ise tarbima, ise kasutama. Ja olema kogu aeg kursis, milline on üldsuse arvamus sellest. Saame seda teha ainult seal, kus me kogu teenuse protsessi juhime. Lõpuni välja.“
Sebe opereerib ka doteeritavatel Võru ja Ida-Viru maakonnaliinidel ning Tartu linnaliinidel ning. See kogemus lubab Osulal hinnata, et maakonnaliinidel Eestis praegu ilma riigi dotatsioonita hakkama ei saaks.
„Ma kardan, et lähiaastatel tuleb teatavates lõikudes võib-olla isegi linnadevahelist bussiliiklust hakata toetama, sest paratamatult on reisijaid vähemaks jäänud, ja palju vähemaks,“ lisab ta. „Õigemini, nad on koondunud. Piisab sellest, kui kusagil mingi ettevõte uksed kinni paneb – ja reisijad ongi läinud. Kohe mõjub. Või on kuskil tekkind uus tehas, siis on kohe vaja uut liini. Üle-eestiline liinivõrk on ikka väga dünaamiline praegu.“
Mootor Grupp ASi juhatuse esimehe Hugo Osula arvamusi bussiliikluse korraldamisest Eestis ja Põhjamaades, bussijuhtide palkadest ning riigi dotatsioonidest transpordile ja soovist selle valdkonna üle suuremat kontrolli saavutada saab lugeda  tänase Äripäeva paberlehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 11:51
SEB: digilahenduste võidukäik ei vabasta ettevõtteid küberturvalisuse vajadusest
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele