• OMX Baltic1,09%288,04
  • OMX Riga−0,56%871,22
  • OMX Tallinn0,59%1 823
  • OMX Vilnius0,12%1 122,59
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,26%8 570,79
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,08
  • OMX Baltic1,09%288,04
  • OMX Riga−0,56%871,22
  • OMX Tallinn0,59%1 823
  • OMX Vilnius0,12%1 122,59
  • S&P 5000,88%6 049,24
  • DOW 301,24%44 025,81
  • Nasdaq 0,64%19 756,78
  • FTSE 1000,26%8 570,79
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%103,08
  • 16.09.13, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtja peab ise oma teenust armastama

Bussifirma Sebe suuromanik Hugo Osula üritab enda sõnul ettevõtjana hoida nii kaugele kui vähegi võimalik nendest teenustest, mida riik kinni maksab.
„Olen lähtunud põhimõttest, et kui ma tahan ettevõtjana edukas olla, siis rahvas peab armastama seda teenust, mida me pakume,“ selgitab Osula. „Ja kõik töötajad alates bussijuhist kuni juhatajani peavad seda teenust armastama, ise tarbima, ise kasutama. Ja olema kogu aeg kursis, milline on üldsuse arvamus sellest. Saame seda teha ainult seal, kus me kogu teenuse protsessi juhime. Lõpuni välja.“
Sebe opereerib ka doteeritavatel Võru ja Ida-Viru maakonnaliinidel ning Tartu linnaliinidel ning. See kogemus lubab Osulal hinnata, et maakonnaliinidel Eestis praegu ilma riigi dotatsioonita hakkama ei saaks.
„Ma kardan, et lähiaastatel tuleb teatavates lõikudes võib-olla isegi linnadevahelist bussiliiklust hakata toetama, sest paratamatult on reisijaid vähemaks jäänud, ja palju vähemaks,“ lisab ta. „Õigemini, nad on koondunud. Piisab sellest, kui kusagil mingi ettevõte uksed kinni paneb – ja reisijad ongi läinud. Kohe mõjub. Või on kuskil tekkind uus tehas, siis on kohe vaja uut liini. Üle-eestiline liinivõrk on ikka väga dünaamiline praegu.“
Mootor Grupp ASi juhatuse esimehe Hugo Osula arvamusi bussiliikluse korraldamisest Eestis ja Põhjamaades, bussijuhtide palkadest ning riigi dotatsioonidest transpordile ja soovist selle valdkonna üle suuremat kontrolli saavutada saab lugeda  tänase Äripäeva paberlehest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.01.25, 10:09
Alanud aasta kümme IPO-t, mida jälgida
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele