Võib küll tunduda, et tarbijad kasutavad oma nutitelefone ja tahvelarvuteid kõige eluks vajaliku jaoks. Üks asi aga, millest suur osa neist hoidub, on mobiilimaksed.
- Mobiilimakseid arendava Verifone'i tegevjuht Paul Galant rahakonverentsil Foto: Bloomberg
Kusjuures 48 protsenti küsitletutest ütles USAs, et nad pole kunagi oma mobiili makseteks kasutanud, selgub digitaalsele kaubandusele lahendusi pakkuva ettevõtte Avangate uuringust.Miks väldivad niivõrd paljud inimesed mobiilimaksete tegemist? 40 protsenti vastas, et nad ei taha mobiili salvestada tundlikku informatsiooni, vahendab Fox Business.
Isegi tarbijad, kes teevad mobiiliga oste, ei tunne ennast turvaliselt. 22 protsenti ütles, et mobiilimakseid tehes nad ei tunne, et see oleks täiesti ohutu, kuid teevad seda siiski.
Vaatamata mobiilimaksete muredele soovib enamus siiski paberist loobuda – lausa 90 protsenti vastanutest ei eelista maksta arveid tšekiga. Tarbijad ootavad, et lahendused muutuksid turvalisemaks ning mugavamaks.
„Täna on näha, et me digitaliseerime tooteid teenusteks – mida me kutsume ka „Uute teenuste majanduseks“ – ja see sünnitab järgmise generatsiooni tarkvara- ja võrguteenuste ettevõtteid, kes revolutsioneerivad kaubandust,“ ütles Avangate tegevjuht Carl Theobald.
"Selliste uute teenusepakkujate jaoks pole raha teenimine enam kinni vaid maksetehingu tegemises. Edaspidi on võimalus olla kliendiga kontaktis, teda teenindada ning luua pikaajalisem suhe,“ lisas Theobald.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.