Hiljutisest uuringust selgub, et OPEC on mures selle pärast, missugune on organisatsiooni kuvand avalikkuse silmis, kirjutab Wall Street Journal.
Wall Street Journali valduses seni veel avaldamata raportis seisab, et
OPEC võiks oma imago parandamise nimel hakata rohkem tegutsema sotsiaalmeedias. Praegu pole organisatsioonil ei Facebooki ega Twitteri kontot, kus operatiivselt oma tegevuse kohta infot jagada.
Senini on OPECi maine parandamise keskmes olnud rõhumine stabiilsuse vajadusele. Samuti näeb organisatsioon, et ka
nafta enda kuvandit peaks avalikkuse silmis paremaks muutma.
Lisaks sotsiaalmeediasse pürgimisele tahab OPEC suhteid siluda Aasia riikidega, eriti Hiina ja Indiaga. Selleks puhuks tahab ühendus tulevikus pidada rohkem kohtumisi Aasia riikide energiaalaste liidrite või spetsialistidega.
Suurbritannia mõttekoja Alfa Energy konsultant John Hall märkis, et OPECil on tõsiselt tegemist, et imagot parandada. Organisatsiooni liikmesriigid on sageli autoritaarse riigikorraga, samuti on varasem hinnapoliitika nafta hinna sageli kõrgustesse viinud. Hall lisas, et kui nafta hind on kõrge, on OPEC ja tema liikmesriigid käitunud sageli ülbelt ning see on kujundanud organisatsiooni kuvandit märkimisväärselt. Näiteks teatas Saudi Araabia naftaminister 2014. aasta mais, mil nafta barreli hind oli 100 dollarit, et hind on nii tootjate, tarbijate kui ka naftakompaniide seisukohast õiglane.
Seotud lood
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.