Prantsuse jaehiiglase Kering SA käive kasvas tänu nõrgale eurole ja Gucci brändi paranenud müügitulemustele neljandas kvartalis 16%, 3,18 miljardile eurole.
- Gucci köidab jälle pilke. Foto: EPA
Lisaks Guccile teiste seas Bottega Veneta ja Yves Saint Laurent kaubamärke omava valdusfirma teatel kasvas käive vahetuskursside mõju arvesse võtmata veidi alla 8%. Samal ajal kasvas konglomeraadi terve aasta puhaskasum 32%, 696 miljonile eurole.
Kering on viimastel aastatel keskendunud Gucci brändi taaselustamisele, sest moeteadlikud kliendid pöörasid kunagisele kuumale kaubamärgile selja ja kannatanud on ka müük Hiina turul, vahendab Wall Street Journal.
Gucci müük kasvas neljandas kvartalis 13% ehkki orgaaniline kasv oli tagasihoidlikum 4,8%.
Kering SA aktsia on täna Pariisi börsil tõusnud 1,84%.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.