PRFoodsi esimese kvartali käive jäi aastataguse ajaga võrreldes peaaegu samale tasemele, teatas ettevõte börsile.
- PRFoodsi kalatooted. Foto: Erik Prozes
Ettevõtte esimese kvartali auditeerimata konsolideeritud käive oli 10,2 miljonit eurot, mis kahanes möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 0,6%.
Suurim käibekasv tuli kala ja kalafilee tootegrupist ja kokku kasvas see aastaga 0,7 miljoni euro võrra ehk 15,8%. Käive langes enim muude kalatoodete grupis, kus langus oli 0,6 miljonit eurot ehk 29%. Suitsutatud toodete grupis vähenes käive 3,8%.
Kliendi segmentidest lähtuvalt kasvas käive hulgimüügi sektoris kokku 9,3% ning langes mõlemas, nii HoReCa kui ka jaeturu sektoris vastavalt 3,3% ja 2,8%.
Soome turul langus
Esimeses kvartalis tuli
PRFoodsi suurim käibe kasv Eesti sihtturult ning Eesti käibe osakaal kogukäibest kasvas aastataguse perioodiga võrreldes 4,8 protsendipunkti. Muudes riikides, peamiselt Lätis, kasvas käive 0,4 miljoni eurot. Eesti ja Läti käibekasvu taga on õnnestunud värske kala ja kalafilee müügikampaaniad, teatas ettevõte.
Soome käive kahanes samal ajal 1 miljoni euro võrra ehk 10,6%. "
Soomes langes müük kuna kaotasime oma tooteportfellist mitu Private Label ja HoReCa toodet," põhjendas firma. Langust kompenseeris veidi tellimuste lisandumine paarilt uuelt kliendilt.
Soome käibe osakaal moodustas tänavu esimese kvartali kogukäibest kokku 81%, mis on võrrelduna eelmise aasta sama perioodiga 9,1 protsendipunkti võrra kahanenud.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.