Snapchati emafirma püüab potentsiaalseid aktsiate esmaemissiooni investoreid veenda, et sotsiaalmeedia platvormi peaks käsitlema samas klassis nagu Apple’t ja Facebooki ehk kõrgemal kui Twitterit.
- Snapchatist saab peagi börsiettevõte Foto: EPA
Snapchati börsileviimisega tegelevad pankurid püüavad näidata ettevõtte juhti samasuguse innovaatorina nagu Steve Jobs või
Mark Zuckerberg, kes suudab saavutada midagi enamat kui lihtsalt sõnumiplatvorm ning muutuda kaaluka sisuga meediaettevõtteks, märkisid anonüümseks jääda soovinud allikad The Wall Street Journalile.
See tähendab ka seda, et Snapchat loodab ka peale IPO-t kasvatada oma aktsiahinda, vastupidiselt
Twitterile, kellel see ei õnnestunud ei ole. Kuigi kaduvad pildid on teismeliste poolt palavalt armastatud, peab Snapchat investoritele oma väärtust veel tõestama.
Ettevõte loodab, et nende IPO, mis avab väärtusliku meediaettevõtte ka tavainvestoritele, väärtuseks saab olema 25 miljardit dollarit.
“Snapchat on laiendamas oma tehnoloogilist võimekust ning on ühtlasi muutumas reklaamisõbralikumaks,” märkis tehnoloogiainvesteeringute firma Scale Venture Partners kaasasutaja Kate Mitchell. Tema sõnul astub ettevõte sellega kannale Twitterile ja
Facebookile, mis on arenenud ühtedeks kiireimini kasvatateks sotsiaalseteks keskkondadeks, mis on eriti populaarsed just noorte hulgas.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.