Snapchati emafirma püüab potentsiaalseid aktsiate esmaemissiooni investoreid veenda, et sotsiaalmeedia platvormi peaks käsitlema samas klassis nagu Apple’t ja Facebooki ehk kõrgemal kui Twitterit.
- Snapchatist saab peagi börsiettevõte Foto: EPA
Snapchati börsileviimisega tegelevad pankurid püüavad näidata ettevõtte juhti samasuguse innovaatorina nagu Steve Jobs või
Mark Zuckerberg, kes suudab saavutada midagi enamat kui lihtsalt sõnumiplatvorm ning muutuda kaaluka sisuga meediaettevõtteks, märkisid anonüümseks jääda soovinud allikad The Wall Street Journalile.
See tähendab ka seda, et Snapchat loodab ka peale IPO-t kasvatada oma aktsiahinda, vastupidiselt
Twitterile, kellel see ei õnnestunud ei ole. Kuigi kaduvad pildid on teismeliste poolt palavalt armastatud, peab Snapchat investoritele oma väärtust veel tõestama.
Ettevõte loodab, et nende IPO, mis avab väärtusliku meediaettevõtte ka tavainvestoritele, väärtuseks saab olema 25 miljardit dollarit.
“Snapchat on laiendamas oma tehnoloogilist võimekust ning on ühtlasi muutumas reklaamisõbralikumaks,” märkis tehnoloogiainvesteeringute firma Scale Venture Partners kaasasutaja Kate Mitchell. Tema sõnul astub ettevõte sellega kannale Twitterile ja
Facebookile, mis on arenenud ühtedeks kiireimini kasvatateks sotsiaalseteks keskkondadeks, mis on eriti populaarsed just noorte hulgas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.