Rõivatootja Baltika jaemüük oli 2016. aastal tunamullusest väiksem ka jätkuvates tegevusvaldkondades, kuigi hulgimüüki õnnestus mõnevõrra kasvatada.
- Montoni kauplus Foto: Raul Mee
Konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 2016. aastal 46 974 000 euroni, teatas ettevõte börsile. Aastases võrdluses tähistab see 4-protsendilist langust, arvestamata seejuures müügitulu Venemaa jaekauplustest, mida loetakse lõpetatud tegevusvaldkonnaks.
Kogu 2015. aasta müügitulu oli ligi 53,3 miljonit eurot ehk tegelik aastane müügitulu langus ulatus 11,9 protsendini.
Jaemüük jätkuvatest tegevusvaldkondadest langes 39 673 000 euroni ehk 7 protsenti.
Venemaa jaepoodide asendamine 2016. aasta veebruaris frantsiisikauplustega on kasvatanud hulgimüüki aastaga 6 014 000 euroni (2015. aastal oli hulgimüük 4 976 000 eurot).
2016. aastal avas Baltika 4 uut jaekauplust, neist 2 Eestis ja 2
Lätis. Samuti avati 3 uut frantsiisipoodi Ukrainas. Kokku oli Baltikal aastalõpu seisuga 128 poodi, neist 95 kuulus ettevõttele endale. Keskmine müügipind suurenes aastaga 1% võrra.
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.