Autovedajad said Tallinki järsu hinnatõusu peale pahaseks ja kipuvad
konkurentide poole. Tallinki juht Paavo Nõgene tõi välja, et Tallinna—Helsingi liini hind on viie aastaga tõusnud 5%, samal ajal kui inflatsioon on tõusnud 40,8% ja kütus kallinenud Tallinki jaoks 60% — seda arvestades ei ole tegemist suure hinnatõusuga.
- Paavo Nõgene: “See, et me ei ole seda 40% õigel ajal edasi kandnud, on Tallinki siseküsimus ja need inimesed siin enam ei tööta.” Foto: Liis Treimann
Tallinki juhi Paavo Nõgene sõnul on kriitika alati teretulnud, aga peaks põhinema faktidele. “Rääkides sellest, et Tallink on liiga kulukaks muutunud, siis ma pigem toon esile, et ilmselt on olnud mõnel vedajal teiste ees eelistingimused. See ei ole võrdne kohtlemine ja Tallink peab nendest lepingutest vabanema ning see on kindlasti mõnes tekitanud tuska," rääkis Nõgene.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Võrreldes eelmise aastaga vähenes Tallinki maht novembris kõigis valdkondades ‒ vähem veeti nii inimesi, kaupa kui ka sõidukeid.
“Nõudlust veel on: inimesed ei lõpeta söömist,” ütles logistikafirma Garant Transi peadirektor Igor Rabtsevitš, nentides, et logistika- ja transpordisektoril läheb praegu paraku halvemini kui kunagi varem.
Jeemeni lääneosa valitsevad huthi mässulised on pannud raketi- ja droonirünnakutega kinni maailma ühe olulisima transiidikoridori.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.