Kui vahepeal tundus, et inimeste söömisharjumuste muutumine ja suurem tähelepanu tervislikkusele saab maailma suurimale kiirtoiduketile McDonald’s saatuslikuks, siis firma viimane kvartal näitab, et seda hiiglast on veel vara maha kanda.
- McDonald'si pingutused äri muuta kannavad vilja. Foto: EPA
Tükk aega üritas McDonald’s oma restoranidesse meelitada inimesi, kes seal tavapäraselt ei käinud, kuid hiljuti teatati, et see plaan maetakse maha. Selle asemel hakkas McDonald’s pakkuma hommikusööki läbi terve päeva, alandas koduturul USAs kõigi kohvide ja karastusjookide hinnad ühele dollarile ning tõi müügile uute suurustega Big Maci hamburgerid.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.