Kui vahepeal tundus, et inimeste söömisharjumuste muutumine ja suurem tähelepanu tervislikkusele saab maailma suurimale kiirtoiduketile McDonald’s saatuslikuks, siis firma viimane kvartal näitab, et seda hiiglast on veel vara maha kanda.
- McDonald'si pingutused äri muuta kannavad vilja. Foto: EPA
Tükk aega üritas McDonald’s oma restoranidesse meelitada inimesi, kes seal tavapäraselt ei käinud, kuid hiljuti teatati, et see plaan maetakse maha. Selle asemel hakkas McDonald’s pakkuma hommikusööki läbi terve päeva, alandas koduturul USAs kõigi kohvide ja karastusjookide hinnad ühele dollarile ning tõi müügile uute suurustega Big Maci hamburgerid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.