Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ferrari - pigem Apple kui Volkswagen
Ferrari on kahtlemata tuntud kui ülikallite sportautode tootja ning vormel 1 karusselli kõige kuulsam võistkond, kuid Ferrari kui börsil kaupleva aktsia narratiiv on muutumas. Ferrari pole mitte luksusauto, vaid luksusbränd.
Ferrari värske 812 Superfast on oma V12 mootoriga tõeline müügihitt. Foto: EPA
Mai alguses avalikustatud majandustulemused kinnitasid, et Ferrari pole tavaline autotootja. Itaalia autotootja EBITDA kasum kasvas esimeses kvartalis 29,5%-le aastataguselt 26,3%-lt. Tegu on väljapaistva saavutusega tööstuses, kus kahekohaline marginaal on pigem erand kui reegel.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.