Ametlik teade võib tulla juba täna.
Tehingut on kirjeldatud ka kui tõendust Prantsusmaa ja Saksamaa paranevatest suhetest ja süvenevast liidust. Tugevamat liitu ja Saksamaa toetust loodab Prantsusmaa eurofiilist president Emmanuel Macron ka
oma ambitsioonikatele Euroopa Liidu ja rahaliidu reformidele, mis ta tänases programmkõnes teatavaks teeb.
Alstom tootis oma esimesed auruvedurid juba 1880nendatel aastatel. TGV rongidega tegi Alstom Prantsusmaast Euroopas ülikiirete rongiühenduste pioneeri. Viimased 13 aastat on firma aga tugevalt toetunud riigile, mis 2004. aastal firma pankrotist päästis.
Läinud aastal kulutas riik ligi 500 miljonit eurot kiirrongide ostmiseks, mida õieti vaja ei olnud, et vältida Alstomi ajaloolise Belforti tehase sulgemist. Need rongid, mis suudavad arendada kiirust kuni 320 km tunnis, hakkavad sõitma tavalisel raudteel, kus maksimumkiirus on 200 km tunnis, kirjutas Financial Times.