• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 26.09.17, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alstom ja Siemens liituvad Euroopa rongitšempioniks

Prantsuse Alstom ja Saksa Siemens liidavad oma rongitootmise üksused, kirjutab Financial Times.
Alstomi Belforti tehas
  • Alstomi Belforti tehas Foto: Scanpix/Reuters
Ametlik teade võib tulla juba täna.
Tehingut on kirjeldatud ka kui tõendust Prantsusmaa ja Saksamaa paranevatest suhetest ja süvenevast liidust. Tugevamat liitu ja Saksamaa toetust loodab Prantsusmaa eurofiilist president Emmanuel Macron ka oma ambitsioonikatele Euroopa Liidu ja rahaliidu reformidele, mis ta tänases programmkõnes teatavaks teeb.
Alstom tootis oma esimesed auruvedurid juba 1880nendatel aastatel. TGV rongidega tegi Alstom Prantsusmaast Euroopas ülikiirete rongiühenduste pioneeri. Viimased 13 aastat on firma aga tugevalt toetunud riigile, mis 2004. aastal firma pankrotist päästis. Läinud aastal kulutas riik ligi 500 miljonit eurot kiirrongide ostmiseks, mida õieti vaja ei olnud, et vältida Alstomi ajaloolise Belforti tehase sulgemist. Need rongid, mis suudavad arendada kiirust kuni 320 km tunnis, hakkavad sõitma tavalisel raudteel, kus maksimumkiirus on 200 km tunnis, kirjutas Financial Times.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele