• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 26.09.17, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kone käivitab säästukava, koondab 1000

Soome lifti- ja eskalaatorite tootja Kone teatas täna uuest strateegiast tingitud organisatsiooni uuendustest, millest loodetakse 2020. a järel säästu kuni 100 miljonit eurot aastas.
Kone president ja tegevjuht Henrik Ehrnrooth
  • Kone president ja tegevjuht Henrik Ehrnrooth Foto: EPA
See võib rahvusvaheliselt tegutsevas firmas lähemal kolmel aastal kaasa tuua kuni 1000 töökoha koondamise.
Firma teatel on eesmärk luua kiiremini reageeriv klientidele keskenduv organisatsioon, mis võimendab mastaabisäästu kiiresti muutuvas keskkonnas.
Kone uuendas ka oma 2017. a prognoosi, võttes arvesse restruktureerimisega seotud kulud ning euro tugevnemise mõjud USA dollari ja Hiina jüaani suhtes. Kui valuutakursid püsivad augusti lõpu tasemel, tähendab see algsele kasumiprognoosile kuni 30 miljoni euro suurust negatiivset mõju.
Kone uue prognoosi järgi on ärikasum (EBIT) tänavu 1,2-1,25 miljardit eurot. Netokäibe kasvuks prognoosib firma 1-3%.
Veidi enne keskpäeva oli Kone aktsia Helsingi börsil 0,4%ga plussis 46,3 euro tasemel.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele