Baltika Grupp avab detsembris Espoos Iso Omena kaubanduskeskuses uudse kontseptsiooniga pop-up poe, mille eesmärk on toetada Baltika e-poe Andmorefashion.com kasvu Soome moeäri turul.
- Baltika kauplus Foto: Baltika Grupp
Baltika Grupi juhatuse esimehe Meelis Milderi sõnul näeb grupp peamise kasvumootorina müügitulude suurenemist läbi ekspordi ja e-müügi. Selle aasta esimese üheksa kuu jooksul kasvas ettevõtte hulgi- ja frantsiisimüük 7% ja oli 5,4 miljonit eurot, e-poe Andmorefashion.com müük on aasta üheksal kuul kasvanud 38%, ületades miljoni euro piiri.
Baltika Grupi brändid on Soome turul esindatud 2013. aastast, suurima käibega moebrände Montonit ja Mosaici müüakse 19 Aleksi13 ja Haloneni kaubamajas.
Pilootprojektile on planeeritud pool aastat ning selleks avatakse detsembris Soomes Espoos Iso Omena kaubanduskeskuses pop-up pood. "Kui pilootprojekt osutub edukaks, näeme Soomet edaspidi lisaks Eestile, Lätile ja Leedule kui meie ühte olulist turgu," täiendas Milder.
Baltikale kuulub viis moemärki – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Baltika jaekaubandusvõrgus on 93 brändipoodi Eestis, Lätis ja Leedus, lisaks on e-pood Andmorefashon.com, mis tarnib kaupa 44 riiki.
Baltikas töötab Balti riikides kokku üle 1000 töötaja. Grupi aktsiad on noteeritud Tallinna Börsil, mis kuulub NASDAQ OMX gruppi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.