Analüütikud kergitasid Netflixi hinnasihti ning USA börsil alustas aktsia kauplemist ligi 6 protsenti sulgemishinnast kõrgemal.
Vähemalt 12 maaklerimaja on eilsete tugevate tulemuste peale Netflixi hinnasihti tõstnud. JP Morgani analüütikud olid kõige optimislikumad, kergitades sihti 385 dollari peale. Praegu kaupleb Netflix 330 dollari lähedal.
Sel aastal on filmitootja aktsiad tõusnud juba 60 protsenti, olles sellega S&P 500 indeksi suurim tõusja.
„Me usume, et Netflixi laihaardeline sisu maksab suurepäraseid dividende kasutajate lisandumise abiga,“ kirjutas RBC Capitali analüütik Mark Mahaney.
Analüütikute sõnul võidab ettevõte ühtlasi lepingutest interneti teenusepakkujatega, kes pakuvad Netflixi teenust koos enda pakettidega. USA turul tehakse koostööd T-Mobile'i, Verizoni, Altice USA Cablevisioni, Cox Communicationi ja Comcastiga. Sarnast koostööd tehakse Belgias Proximuse ja Prantsusmaal SFR Altice’iga, kirjutab Reuters.
46st Netflixi katvast analüütikust annab 26 ostusoovituse või kõrgema, 17 soovitab hoida ning 3 müüa. Keskmine hinnasiht on 342,5 dollari peal.
Tulemused üle ootuste
Eile avaldatud tulemuste järgi suurendas Netflix väljaspool USAd tellijate arvu esimeses kvartalis 5,46 miljoni võrra, võrreldes FactSeti kogutud analüütikute keskmise ootusega 5,02 miljonit uut tellijat. Kokku sai Netflix esimeses kvartalis 7,4 miljonit uut tellijat, võrreldes analüütikute oodatud 6,5 miljoni uue tellijaga. Samuti lisas positiivsust see, kui juhtkond avaldas prognoosi, et teises kvartalis oodatakse 6,2 miljonit uut tellijat, mis on tervelt miljon rohkem, kui analüütikud seni oma prognoositabelites olid arvestanud.
Netflixi puhaskasum oli 0,64 dollarit aktsia kohta ehk 290 miljonit dollarit. Aktsiapõhine kasum kasvas aastaga 60%. Firma müügikäive kasvas aastaga 40%, 3,7 miljardi dollarini. Selline müügi kasv on Reutersi sõnul ettevõtte ajaloo kiireim. Kasvule aitasid kaasa nii suur tellijate arvu kasv kui ka 14% võrra kerkinud keskmine tellimise hind.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.