Halvad ilmad aeda ei meelita ja see tõi väikese käibelanguse kaasa ka aiatarbeid müüvale Husqvarnale.
- Foto: Scanpix/Panthermedia
“Külma ilma tõttu hilines aiatööde hooaeg nii Euroopas kui Põhja-Ameerikas, mis tõi kaasa vähese kaubakäibe meie edasimüüjate juures,” ütles Husqvarna juht Kai Wärn börsiteates.
Kontserni tegevuskasum oli esimeses kvartalis 1,37 miljardit Rootsi krooni, mullu samal ajal oli see olnud 1,43 miljardit.
Husqvarna kaubamärgiga divisjonil läks veel hästi, kasum kasvas pisut Euroopas ja kahanes Põhja-Ameerikas, eriti hästi läksid kaubaks robot-muruniidukid. Halvasti ei läinud ka Gardena divisjonil.
Peamisi probleeme valmistas hoopis läbi suurte edasimüüjate nagu Walmart ja Castorama masstoodangut turustav divisjon, mille kasum kahanes 63 miljonit krooni.
Esimeses kvartalis kahanes Husqvarna käive 12,75 miljardilt kroonilt 12,3 miljardile.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.