• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,11%5 955,32
  • DOW 300,5%44 089,16
  • Nasdaq −0,24%18 927,62
  • FTSE 1001,41%8 264,47
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,11%5 955,32
  • DOW 300,5%44 089,16
  • Nasdaq −0,24%18 927,62
  • FTSE 1001,41%8 264,47
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • 11.05.18, 22:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Dropboxi tulemused panid aktsia langema

Dropboxi tulemused olid prognoositust paremad, aga paljude Wall Streeti investorite kõrgeid ootusi ei suudetud täita, mille tõttu hakkas aktsia ka odavnema, kirjutab MarketWatch.
Dropbox
  • Dropbox
Pilveteenuseid pakkuva ettevõtte esimese kvartali puhaskahjum ulatus 465,5 miljoni dollarini (2,13 dollarit aktsia kohta). Mullu samal ajal teeniti kahjumit kokku 33,1 miljonit dollarit. Kohandatud kasum aktsia kohta oli aga 8 dollarisenti.
Ettevõtted, mis tulevad börsile, teatavad esimeses kvartalis reeglina suurest kahjumist. Põhjus peitub aktsiatega seotud kompensatsioonides, mille kulud ulatusid Dropboxi sõnul esimeses kvartalis 418,7 miljoni dollarini.
Käive suurenes aastatagusega võrreldes 28 protsenti, 316,3 miljoni euroni.FactSeti küsitletud analüütikud ootasid kohandatud kasumiks 4 senti aktsia kohta ning käibeks 325 miljonit dollarit.
Ettevõtte aktsia on pärast märtsis toimunud aktsiaemissiooni kallinenud 11,7 protsenti. Täna on Dropboxi aktsia kukkunud 1,8 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele