Õlle ja muu alkohoolse joogi müüja Constellation Brands teatas reedel oodatust nõrgemast kvartalikasumist, seoses kõrgemate turundus- ja transpordikuludega. Seoses sellega säilitas ettevõte varasema käesoleva aasta kasumiprognoosi, mis omakorda jäi analüütikute ootustest allapoole, vahendab Reuters.
Constellation Brandsi aktsia on täna tulemuste peale langenud 4,7% 221,30 dollarini.
Constellationi sõnul langetasid kõrgemad transpordikulud, tõusnud dollari kurss ning kasvanud turunduskulud firma õllesegmendi kasumimarginaali 2,3 protsendipunkti võrra 37,8 protsendini. Ettevõte turunduskulud kasvasid aastaga 1,1%, kuna ta pidi tegema kulutusi oma uute õllede, Corona Premier ja Corona Familiar reklaamimiseks.
Ettevõtte aktsiapõhine kasum ühe A-klassi aktsia kohta tõusis aastaga 3,77 dollarini, võrreldes aastataguse 1,98 dollariga. Ilma erakorraliste kuludeta teenis ettevõte 2,20 dollarit aktsia kohta, jäädes sellega alla analüütikute oodatud 2,43 dollarile. Constellation Brands säilitas oma käesoleva majandusaasta kasumiprognoosi 9,40 kuni 9,70 dollarit aktsia kohta. See jäi allapoole analüütikute keskmisest prognoosist, mis on 9,73 dollarit aktsia kohta.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.