Saksamaa ja Hiina ettevõtted sõlmisid täna kaubandusleppeid väärtusega ligikaudu 20 miljardit eurot ning riikide liidrid kordasid valmidust panustada riikide mitmepoolseid suhteid arvestavasse kaubanduskorda, hoolimata varitsevast kaubandussõjast USA-ga, vahendab Reuters.
- Li Keqiang ja Angela Merkel 9. juuli kohtumisel. Foto: EFE/EPA
Kokkulepped kaubandustehinguteks hõlmasid muuhulgas Saksa ettevõtteid Siemens, Volkswagen, BMW ja BASF.
Saksamaa kantsler Angela Merkel ütles pressikonverentsil Hiina peaministri Li Keqiangi kõrval seistes, et „me mõlemad tahame alal hoida Maailma Kaubandusorganisatsiooni senist reeglite süsteemi.“
Li rõhutas vajadust võidelda protektsionismi vastu, öeldes, et Hiinal pole muud vaja, kui stabiilset ja rahumeelset kaubandussuhete raamistikku, nii et ta saaks edasi areneda ning see on võimalik vaid kooskõlas vabakaubanduse reeglitega. „Me oleme ühepoolse tegutsemise vastu,“ lisaks Li.
Saksamaa ja Hiina liidrite kohtumine oli ettevalmistuseks 16. ja 17. juulil toimuvale Euroopa-Hiina tippkohtumisele.
Täna sõlmitud ettevõtete vahelised eelkokkulepped näevad Reutersi sõnul muuhulgas ette BMW-poolset 4 miljardi euro suurust tellimust elektriautode akude osas Hiina akutootja Contemporary Amperex Technology.
Seotud lood
Euroopa Komisjon saatis USA presidendile Donald Trumpile kirja, kus hoiatab, et USA autotollid võivad sada korda praegusest tugevama vastuse saada.
USA ja Euroopa aktsiaturud täna tõusid, hoolimata sellest, et tänasest rakendusid reaalselt USA ja Hiina vastastikused tollimaksud teatud kaupade sisseveo osas.
Saksa autotootja BMW teatas reedel, et ei ole võimeline täielikult ära katma uut Hiina 25% suurust tollitariifi USA-st imporditud autodele ning on sunnitud hindu tõstma USA-s Lõuna-Carolina osariigis toodetud autodele, vahendab Reuters.
BMW aktsia langes täna Saksa turul 0,6%, 80,20 eurole.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.