Selleks, et vastakate arvamustega toime tulla, on Bezose sõnul vaja konkreetset raamistikku. Tema jaoks tähendab see kriitikute kuulamist ja küsimuse esitamist, kas see tegelikult ka on nii. Kui jah, siis tuleb võimalusel muutusi teha.
„Sa kuulad ja proovid aru saada, kas neil on õigus. Isegi kui neil on osaliselt õigus, siis on võimalik osa kriitikast arvesse võtta ja sellest inspiratsiooni saada,“ ütles Bezos Washingtonis toimunud üritusel.
„Kui sa saad aru, et neil on mingis asjas õigus, siis tuleb muutusi teha,“ jätkas ta. „Kui sa oled aga otsustanud, et kriitika pole õigustatud, siis ei peaks ükski jõud sind liikuma panema.“
Nõuannete kuulamine
Paljuski on õppida Amazoni varastest aastatest – näiteks 1995. aastast, mil enamik inimesi firmat ei teadnud ja sellele ei pööratud tähelepanu, seletas Bezos.
Internetis raamatuid müüv firma oli just alustanud klientide arvustuste avaldamist. Siis sai Bezos ühelt raamatute kirjastajalt kirja, kus väideti, et Amazon on jaemüügitööstusest valesti aru saanud – klientide negatiivsete arvustuste näitamine vähendab kindlasti müüki.
Bezos ütles, et ta mõtles selle üle, aga jõudis järeldusele, et kirjastaja sai hoopis Amazoni eesmärkidest valesti aru.
„Ma mõtlesin, et tal ei ole õigus. Me ei teeni raha, kui me asju müüme. Me teenime raha siis, kui me aitame inimestel ostuotsuseid teha,“ ütles Bezos. „Raamistik oli teistsugune.“