Neljapäeval toibus Twitter viimaks oma kolme kuu tagusest kukkumisest, esitledes oodatust hulga paremaid kvartalitulemusi ning näidates, et on teinud edusamme valeuudiste ja vihakõne platvormilt välja juurimises.
Päev pärast tehnoloogiasektori valusat kukkumist pakkus sotsiaalvõrgustik Twitter investoritele põhjust rõõmustamiseks.
Twitteri reklaamikäive kerkis eelmise aasta kolmanda kvartaliga võrreldes 29%, 650 miljoni dollarini. Edu tõid ettevõttele näiteks videoreklaamid, mis on võrgustiku jaoks hulga tulusamad kui harilikud reklaamid. Twitteri olulisimad kliendid olid kontserdikorraldaja Live Nation, spordialade esindajad Major League Baseball ja Major League Soccer, videomängude levitaja Activsion jt. Kvartali kogukäive oli 758 miljonit dollarit – 50 miljoni enam, kui analüütikud olid oodanud. Twitteri aktsiakasum oli 21 senti, sellal kui Wall Streeti koondprognoos oli piirdunud 14 sendiga.
Hoolimata headest finantstulemustest jätkas langust Twitteri kasutajate arv: kolmandas kvartalis kasutas platvormi keskmiselt 326 miljonit inimest kuus – 9 miljonit vähem kui eelmisel perioodil. Twitteri juhtkonna sõnul oli langus aga ootuspärane, kuna ettevõte on kõrvaldanud miljoneid kahtlaseid kasutajaid, püüdes tõkestada võltsinformatsioon levikut. Möödunud nädalal avaldas võrgustik, et kustutas 10 miljonit Vene ja Iraani korraldatud mõjutuskampaaniaga seotud postitust.
Twitteri aktsia alustas neljapäeval kauplemist 22% tõusuga, kuid on paari tunniga nihkunud +14% juurde. Terve aasta lõikes on sotsiaalvõrgustiku väärtpaber kallinenud pisut rohkem kui 30%.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.