• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,64%38 270,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,64%38 270,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,09
  • 27.02.19, 19:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia telefonide tootmine on liikumas Indiasse

Nokia kaubamärgi all nutitelefone valmistav HMD Global plaanib tootmismahu kasvu ja tootmise Indiasse koondamist.
HMD Global tegevjuht Florian Seiche firma uute telefonide esitlusel
  • HMD Global tegevjuht Florian Seiche firma uute telefonide esitlusel Foto: Reuters/Scanpix
India majanduslehele Economic Times antud intervjuus avaldas HMD tegevjuht Florian Seiche, et ettevõte soovib saada osa India tärkavast elektroonikatööstusest ning valmistada seal nii komponente kui tehnoloogiat. Samuti tahab Soome firma lisaks oma praegusele partnerile Foxconnile kaasata tootmismahu tõstmiseks ka teisi Indias tegutsevaid seadmete monteerijaid.
India on HMD üks olulisemaid turge ja ettevõttel on soov viia oma tooted kolme müüduima nutitelefoni hulka riigis. Sealse kiirelt paisuva (aastaks 2022. kerkib nutitelefoni omanike arv analüütikute sõnul praeguselt 400 miljonilt pea 800 miljonile), ent hinnatundliku tarbijaskonna meelitamiseks toob HMD varsti poodidesse mitu uut taskukohast Nokiat.
HMD Global on 2016. aastal loodud Soome ettevõte, mis rajati pärast seda, kui Nokia oma telefonide arendamise üksuse Microsoftilt tagasi ostis. Ettevõte maksab Nokiale kaubamärgi kasutamise eest tasu, ent ei kuulu kunagise tehnoloogiahiiu koosseisu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele