Tesla ettevõttesiseses e-kirjas palub ettevõtte juht kõiki töötajaid kaasa aidata, et autod Eroopa, Hiina ja Põhja-Ameerika klientidele saatmiseks valmis saaks, kirjutab Marketwatch.
- Jaanuaris teatas Tesla, et kavatseb 2019. aastal tarnida 360 000–400 000 sõidukit, kasvades eelmise aastaga võrreldes 45–65%. Foto: AFP / Scanpix
Kvartali lõpuks peaks klientideni jõudma kokku 30 000 uut autot, seega on tehasel kibekiired päevad. „Viimase kümne päeva jooksul pidage palun esmatähtsaks, et aitaksite kaasa sõidukite väljastamisele,” ütles Musk neljapäeval e-kirjas, mis saadeti kõigile Tesla töötajatele. „See kehtib kõigile. Praegune väljakutse on heade killast, sest oleme ehitanud autod, mida inimesed ostavad. Meil tuleb need lihtsalt uutele omanikele toimetada!”
Selle aasta veebruaris saadeti esimesed Model 3 autod Euroopasse ja algasid ka tarned Hiinasse. Muski sõnul on tekkinud "logistiline torm" põhjustatud tohutust müügimahu suurenemisest.
Kiirelt kasvava ettevõttena on Tesla pidanud ka varem korduvalt töörütmi kiirendama, et tellitud autod õigeks ajaks valmis saaks. Ettevõte on võtnud suuna veelgi suuremale automatiseerimisele, mille käigus on toimunud mitu koondamislainet.
Tesla aktsiale algas aasta hästi, kuid pärast jaanuarikuist 347dollarilist tippu on see kukkunud alla 280 dollari, makstes praegu 274 eurot.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.