Tesla ettevõttesiseses e-kirjas palub ettevõtte juht kõiki töötajaid kaasa aidata, et autod Eroopa, Hiina ja Põhja-Ameerika klientidele saatmiseks valmis saaks, kirjutab Marketwatch.
- Jaanuaris teatas Tesla, et kavatseb 2019. aastal tarnida 360 000–400 000 sõidukit, kasvades eelmise aastaga võrreldes 45–65%. Foto: AFP / Scanpix
Kvartali lõpuks peaks klientideni jõudma kokku 30 000 uut autot, seega on tehasel kibekiired päevad. „Viimase kümne päeva jooksul pidage palun esmatähtsaks, et aitaksite kaasa sõidukite väljastamisele,” ütles Musk neljapäeval e-kirjas, mis saadeti kõigile Tesla töötajatele. „See kehtib kõigile. Praegune väljakutse on heade killast, sest oleme ehitanud autod, mida inimesed ostavad. Meil tuleb need lihtsalt uutele omanikele toimetada!”
Selle aasta veebruaris saadeti esimesed Model 3 autod Euroopasse ja algasid ka tarned Hiinasse. Muski sõnul on tekkinud "logistiline torm" põhjustatud tohutust müügimahu suurenemisest.
Kiirelt kasvava ettevõttena on Tesla pidanud ka varem korduvalt töörütmi kiirendama, et tellitud autod õigeks ajaks valmis saaks. Ettevõte on võtnud suuna veelgi suuremale automatiseerimisele, mille käigus on toimunud mitu koondamislainet.
Tesla aktsiale algas aasta hästi, kuid pärast jaanuarikuist 347dollarilist tippu on see kukkunud alla 280 dollari, makstes praegu 274 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.