• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,7
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,11%38 474,66
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,7
  • 22.04.19, 21:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nikkei: Nissan keeldub Renault ühinemisplaanist

Jaapani ajalehe Nikkei andmetel plaanib Nissan lükata tagasi oma liitlase Renault pakkumise firmade ühendamiseks.
Nissani logo Shanghai automessil
  • Nissani logo Shanghai automessil Foto: Reuters/Scanpix
Nikkei allikate sõnul ei ole Nissan päri Renault sooviga viia kahe ettevõtte suhe edasi praegusest tootmisliidust ja viia läbi Jaapani ja Prantsuse autotootja juhtkondade ühinemine. Nimelt peab Jaapani firma juhatus liitlaste vahelisi kapitalisidemeid juba praegu ebavõrdseteks, mistõttu ei soovita neid kinnistada.
Nissani ja Renault praeguse strateegilise partnerluse peamine rajaja oli mõlema firma nõukogu endine esimees Carlos Ghosn, kes vahistati möödunud novembris grupi varade omastamise kahtlustuse tõttu. Renault-Nissani-Mitsubishi liit kuulub maailma autotootjate esiritta: 2018. aastal müüs grupp 10,76 miljonit autot ehk 1/9 kõigist müüdud sõidukitest.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 27.03.19, 09:07
Renault tahab ühineda Nissani ja Fiat Chrysleriga
Prantsuse autotootja Renault SA soovib autokonglomeraadi loomiseks alustada aasta jooksul läbirääkimisi Nissaniga, et seejärel koos Fiat Chrysleri osalus omandada, kirjutas Financial Times.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 13:20
Kuidas tehisintellektiga saavutada selge konkurentsieelis?
Selleks, et olla edukas, ei piisa enam pelgalt heast tootest või teenusest – vaja on midagi enamat. Enamani jõuab siis, kui aeg, raha ja närvid pole viimse piirini pingul ning ei pea “tulekahjude kustutamisega” tegelema. Tõeline konkurentsieelis tuleb oskusest kohanduda ja kasvada koos tehnoloogiaga. BeyondCode AI jagab, kuidas leida võimalus ennast rakendada vaid seal, kus on sellest päriselt kõige rohkem kasu, aga ka kõik muu tehtud saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele