Siinmail A. Le Coqi brändi all tegutsev Olvi Grupp suurendas esimeses kvartalis käivet, ent pidi leppima koroonaviirusest tingitud suurima mõjuga just Eestis.
- Olvi Grupi toodangut tuntakse Eestis peamiselt A. Le Coqi kaudu. Foto: Raul Mee
Grupi juhtkond tunneb rõõmu Eesti aktsiisilangetuse jätkuvast mõjust. Mullu juulis langetatud aktsiisi mõju jätkus märtsi alguseni. Grupp müüs esimeses kvartalis mullu sama perioodiga võrreldes Eestis liitrites arvestatuna 5,5 protsenti rohkem alkoholi, müügitulu suurenes sel ajal 8,2 protsenti. Samas oli Eesti Olvi Grupi üksustest kõige väiksema kasvuga.
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.