Kalatööstuse PRFoodsi tulemustele avaldab praegu suurimat mõju odavnev kala, mille turuhind on aastaga langenud pea kolmandiku võrra.
- Indrek Kasela juhitav PRFoods peab töötama kala langenud hindade taustal, mis väiksema kasumi kõrval võiks anda võimaluse ka agressiivsemalt eksportida. Foto: Liis Treimann
PRFoods teatas enda finantsaasta kolmanda kvartali tulemused, mis pandi paika märtsi lõpu seisuga. Kui eelmise aasta sama perioodiga võrreldes müügitulu suurenes 18,1 miljonilt eurolt 18,5 miljonile, siis puhaskahjum suurenes 1,2 miljonilt eurolt 1,7 miljonile, teatas ettevõte börsile.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.