Koroonaviiruse piirangud ja kalahindade langus panid PRFoodsi käibe möödunud kvartalis langema, selgub börsiteatest.
- PRFoodsi juht Indrek Kasela. Foto: Liis Treimann
PRFoodsi majandusaasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive langes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 23,5 protsenti, 14,15 miljoni euroni. Hulgimüügis langes müük 56 protsenti ja HoReCa sektoris ligi 46 protsenti. Jaekettides oli hoopis müük kasvas – kokku 9,8 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.