Koroonaviiruse piirangud ja kalahindade langus panid PRFoodsi käibe möödunud kvartalis langema, selgub börsiteatest.

- PRFoodsi juht Indrek Kasela.
- Foto: Liis Treimann
PRFoodsi majandusaasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive langes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 23,5 protsenti, 14,15 miljoni euroni. Hulgimüügis langes müük 56 protsenti ja HoReCa sektoris ligi 46 protsenti. Jaekettides oli hoopis müük kasvas – kokku 9,8 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.