Madis Müür on investeerinud ligi kolmandikku kõikidest Funderbeami projektidest. Foto: Raul Mee
Alustava ettevõtete puhul pole ajalugu, mille põhjal seada ootusi tulevikuks. Müür soovitab siinkohal jälgida kolme kõige olulisemat kriteeriumit. Esiteks meeskond – ettevõttes peavad olema tugevad valdkonnateadmised ning allaandmatud inimesed. Teiseks toote klapp sihtturuga – toode peab lahendama olulist probleemi. Ja kolmandaks müük – heast tootest pole kasu, kui seda vääriliselt müüa ei suudeta.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.