ELMO Rent pakub rentimiseks nii elektrilisi sõiduautosid kui ka elektrilisi mootorrattaid. Foto: ELMO Rent
Avalikult pakutakse kuni 120 000 aktsiat ning ELMO Rent jätab endale õiguse suurendada pakutavate aktsiate arvu 80 000 võrra. Pakkumisest saadav tulu peaks olema suurusjärgus 600 000–1 000 000 eurot. Seda raha plaanitakse kasutada ELMO Rendi sõidujagamise ja sellega kaasneva tehnoloogia arendamiseks ning globaalseks skaleerimiseks.
Elektriautosid on Eestis küll suhteliselt vähe, kuid konkurents võimaluste avardamise nimel on elav. Rääkida sealjuures monopolist on eksitav. See, mis elektriautode avalikus laadimisvõrgus toimub, baseerub puhtal kujul turumajandusel, kirjutab Elektrilevi juhatuse esimees Jaanus Tiisvend.
Enefit Voldi nimelise elektriautode laadimisvõrgustiku pidi riigile kuuluv Elektrilevi maha müüma, kuid otsustas sellest kõrvale hiilida ettevõtte jagunemise teel.
Seekordses Äripäeva Raadio saates "Energiatund" tuleb juttu ärist, millest riik võiks lahkuda. Nimelt elektriautode laadimistaristust, mille rajamisega sööstis Eesti aastaid tagasi maailmakaardile.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”