Leebemaks muutunud viirusepiirangud on inimeste veebiostlemist vähendanud ning koos sellega on pihta saanud ka USA veebihiiglase Amazoni müük, mis üle mitme aasta ootustele alla jäi. Lahjaks jäi ka ettevõtte tulevikuprognoos.
- Amazoni kliendid on hakanud aina enam raha mujal kulutama, nentis ettevõte. Foto: Abhishek Chinnappa
Amazoni sõnul on ettevõtte kliendid aina enam tegemas peale ostlemise muid asju. Amazoni veebipoe 15% kasv oli aeglaseim alates 2019. aastast, vaatamata sellele, et Prime Day müügikampaania tõstesti juunikuusse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.