Cleveron Mobility alustas kauplemist tugeva langusega
Täna alustas Tallinna börsi alternatiivnimekirjas First North kauplemist mehitamata robotkullerite tootja Cleveron Mobility, mille aktsia kukkus päeva alguses ligi 14%, kuid on nüüdseks juba taastumas.
Cleveron Mobility aktsia langes kauplemispäeva alguses ligi 14% Foto: Liis Treimann
Ettevõte pakkus investoritele aktsiaid IPO käigus 1,87 euro eest. Esimese poole tunniga langes aktsia tugevalt. Cleveroni aktsia kukkus pool tundi pärast kauplemise algust investoritele pakutud IPO hinnast ligi 14%. Päeva jooksul on hind taastumas ning on peale lõunaks jõudnud 1,75 euro juurde, mis on veidi üle 6% madalam IPO hinnast.
IPO käigus oli ettevõtte eesmärk kaasata 5 miljonit eurot, see piir saadi napilt täis ja tänasest pressiteatest on näha, et piir ületati 60 000 euroga.
First Northi alternatiivturuga liituda sooviv ja selleks praegu raha kaasav Cleveron Mobility on alustanud koostööd maailma juhtiva logistikateenuse pakkujaga DHL Express, selgub pressiteatest.
Cleveron Mobility juht Arno Kütt rõhutab hommikuprogrammi intervjuus, et ettevõte tahab jõuda oma tootega sinnamaale, kus autonoomsete sõidukite seaduseelnõude vastuvõtmisel oleks võimalik tooted kohe tänavatele tuua.
Investor Toomase plaanidest seoses Cleveron Mobility IPOga ja pensionifondide juhtide edukustasudest rääkis hommikuprogrammi intervjuus börsitoimetuse ajakirjanik Jaan Martin Raik.
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.