Tallinna Sadama juhatuse esimees Valdo Kalm, D-terminali avamisel. Foto: Liis Treimann
Riigi- ja börsifirma Tallinna Sadam avalikustas täna enda teise kvartali aruande, kust on näha, et reisijate arv on kasvanud 218% eelmise aasta teise kvartaliga võrreldes. Populaarseim liin oli Tallinn-Helsingi, millel liikus 1,65 miljonit reisijat, 203% rohkem kui eelmise aasta samas kvartalis.
Tallinna Sadama koostöö TalTechi, Mereakadeemia ja EKAga näitab ilmekalt, kuidas ülikoolid pakuvad kompetentse, mida mujalt ei saa. Kõigile kasu toova koostöö juures on aga jätkuvalt murekohti, mille lahendamisest sõltub tudengite järelkasv ja kogu Eesti majanduslik heaolu, kirjutab Tallinna Sadama juht Valdo Kalm.
Viimane vagun kaupa jõudis Muuga sadamas asuvasse DBT väetiseterminali aprilli alguses, pärast seda on sadama ühes suuremas terminalis valitsenud kõhe vaikus.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.