Renault autode müük langes esimesel poolaastal 30%
Prantsuse autotootja Renault teatas teisipäeval ülemaailmsest autode müügiarvu oluliselt langusest esimesel poolaastal, millest osa võib kanda Venemaalt väljatuleku arvele, vahendab Reuters.
Renault' globaalset müügilangust võimendas Venemaa turult lahkumine.
Foto: EPA-EFE/STEPHANIE LECOCQ
Renault teatas, et ülemaailmne müük kahanes aasta esimese kuue kuuga ühe miljoni autoni (täpsemalt 1000199 sõidukit), mis on 29,7% vähem, kui eelmisel aastal samal ajal. Kui arvestusest välja jätta Avtovazi ja Renault Venemaa tütarettevõtte tulemused, siis aastane müügimaht langes 12%.
Prantsuse autod on siiamaani võitnud kliente pigem hinna, disaini ning lihtsalt teistmoodi olekuga. Elektripööre näikse aga tõstvat Renault’ ka kvaliteedi ja muude omaduste poolest (seni) ihaldusväärsematest brändidest kõrgemale.
Uute sõiduautode turul jätkub üles-alla kõikumine kuust kuusse – kui mais jõuti möödunud aasta tasemele, siis juunis kukkus müük taas veerandi võrra, teatas AMTEL.
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.