Snapi tulemus ennustab reklaamisektorile rasket kvartalit
Sõnumiedastusplatvormi Snap aktsia langes pärast tulemuste teatamist lausa 27 protsenti, kuna reklaamitulu jäi ootustele alla. Uudis viis alla ka ülejäänud tehnoloogiasektori, peaasjalikult just reklaamile keskendunud ettevõtted.
Meta ja Google avalikustavad tulemused järgmisel nädalal. Foto: ZUMAPRESS.com/Scanpix
Sõnumiplatvormi pakkuva Snapi tulemused on olulised, kuna see on üks esimesi tehnoloogiaettevõtteid, kes tulemused avalikustab. Seetõttu jälgivad turuosalised neid kullipilguga.
USA aktsiaturg neljapäeval tõusis, kui Tesla aktsia kerkis teise kvartali majandustulemuste järgselt 10%. Euroopa Keskpanga intressitõstmise otsus suuremalt aktsiate hindu enam ei mõjutanud, vaid investorite peatähelepanu on taas ettevõtete majandustulemustel ning nüüd oodatakse järgmise kolmapäeva Föderaalreservi intressiotsust.
Noorte seas populaarne sõnumiedastusplatvorm Snap kaotas turuväärtusest 40%, tõmmates kaasa ka teised tehnoloogiasektori aktsiad. Kõik USA suuremad aktsiaindeksid on alustanud päeva miinuses.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.