• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 10.08.22, 10:53

Enefit Greeni elektrienergia toodang kasvas juulis 18%

Enefit Green tootis juulis 68,7 gigavatt-tundi elektrienergiat ehk 18% võrra rohkem eelmise aasta sama perioodiga võrreldes.
Enefit Greeni tegevjuht Aavo Kärmas.
  • Enefit Greeni tegevjuht Aavo Kärmas. Foto: Andras Kralla
Riigiti andis kasvule suurima panuse Leedu, kus kasvatati toodangut aastatagusega võrreldes 58 protsendi võrra ehk 26,8 gigavatt-tunnini. Eesti toodang kasvas 1%, Läti toodang 4% ja Poola toodang langes 3%.

Seotud lood

Saated
  • 04.08.22, 10:26
Enefit Green: kõrged hinnad mõjuvad hästi, investor võib olla rahul
Energeetika hinnatõus mõjub positiivselt ka Enefit Greeni tulemustele, märkis ettevõtte finantsjuht Veiko Räim.
Börsiuudised
  • 04.08.22, 09:32
Enefit Green kahekordistas kasumi
Enefit Green kasvatas teises kvartalis tulu aastaga 30%, puhaskasum kasvas aasta varasemast 80%. Kogu esimese poolaastaga suutis energiatootja aga oma kasumit enam kui kahekordistada, jõudes 25,03 miljonit euro pealt 51,85 miljoni euroni.
Arvamused
  • 08.08.22, 18:01
Kristjan Pruul: miks elekter nii kallis on ja veel mitu küsimust, vastustega
Kas elekter jääbki nii kalliks, millist rolli mängib hinnas rohepööre ja mis tingimustel saaksime taas odavamat hinda nautida, selgitab Äripäeva ajakirjanik Kristjan Pruul.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele