Alphabet loob TikTokiga võistlemiseks YouTube’i uue reklaamimüügikanali
Lühikeste videoklippide tootjad saavad nüüd YouTube’i platvormi kaudu raha teenida, millega YouTube plaanib paremini konkureerida teismeliste kasutajate seas populaarsust kogunud TikTokiga, vahendab Reuters.
Google mõtleb välja lahendusi, kuidas TikTokiga paremini konkureerida.
Foto: Reuters/Scanpix
Alphabeti Google’ile kuuluv videode edastusplatvorm YouTube teatas teisipäeval, et toob lühikeste videoklippide vahele reklaamid, mille tulemusena jaotatakse videoloojatele 45% reklaamitulust. Võrdluseks – pikemate videode tegijatele jaotab YouTube 55% reklaamitulust ning TikTok'il on sisuloojatele mõeldud ühe miljardi dollari suurune fond, millest raha jaotatakse.
Euroopa Üldkohus otsustas kolmapäeval jõusse jätta Euroopa Komisjoni otsuse, mille kohaselt Google rikkus konkurentsireegleid ning selle eest määrati Google'ile rekordiline 4,1 miljardi euro suurune trahv, vahendab Reuters.
Hõbe on tänavu hinnatõusult kullale alla jäänud, sest investorid otsivad kullas geopoliitiliste pingete, kaubandussõja ja majanduslanguse riskide vastu kaitset. Samas püsib hõbeda tööstuslik nõudlus tugev ja tänavu on oodata turul suurt puudujääki, mis toetab hinda ka edaspidi.