Procter & Gamble suutis hinnatõusu tarbijale suures osas edasi suunata
Globaalne esmatarbekaupade tootja Procter & Gamble tuli kolmapäeval välja tugevate kvartalitulemustega, kui nii müügikäive kui kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Procter & Gamble suutis suure osa hinnatõusust tarbijale edasi suunata, kuid terve 2023. majandusaasta osas nähakse toormehindade kasvust tingitud kulude kasvu jätkumist. Foto: Reuters/Scanpix
Procter & Gamble, mis muuhulgas toodab Head & Shouldersi šampooni ja Tide’i pesupesemisvahendeid teatas, et säilitab käesoleva aasta orgaanilise käibe kasvuprognoosi, hoolimata inflatsiooni mõjust tarbija rahakotile.
Kui Warren Buffetti tähelepanu võib olla koondunud oma lemmikjoogile Coca-Colale ja selle aktsiatele, siis mina piilun hoopis ühte teist joogitootjat, mis püüab tähelepanu viimaste aastate tubli kasvuga.
PepsiCo tõstis teisipäeval teist korda käesoleval aastal käibeprognoosi, viidates snäkkide ja karastusjookide jätkuvale heale nõudlusele, hoolimata kõrgematest hindadest, vahendab Reuters.
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.