PepsiCo tõstis teisipäeval teist korda käesoleval aastal käibeprognoosi, viidates snäkkide ja karastusjookide jätkuvale heale nõudlusele, hoolimata kõrgematest hindadest, vahendab Reuters.
- Toiduainetööstuse hiiglastel läheb käesoleval aastal hästi. Foto: SeongJoon Cho/Bloomberg
11. juunil lõppenud teises kvartalis näitas PepsiCo 20,23 miljardi dollari suurust müügitulu, mis oli kõrgem, kui analüütikute prognoositud 19,51 miljardi dollari suurune müügitulu (Refinitivi poolt vahendatud IBESi prognoosiandmetel). PepsiCo müügitulu kasvas aastaga 5,2%, mis oli väiksem, kui orgaaniline kasv, sest käesoleva aasta esimeses pooles müüdi Tropicana mahlaäri. PepsiCo pressiteate kohaselt oli firma orgaanilise käibe aastaseks kasvuks teises kvartalis 13%.
Seotud lood
Majanduses ja ka kinnisvaraturul on sügisel toimunud mõned muudatused, üheks neist euribori langus. Bigbanki ettevõtete panganduse üksuse juht Aimar Roosalu kinnitas, et kinnisvaraturul on märgata elavnemist – suuresti just järelturu korterite osas.