Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu üheksa kuuga 45 miljoni euroni. Tööjõukulude 23protsendise kasvu valguses on Ekspress Grupp alustanud koondamisega, eriti Lätis.
- Ekspress Grupi juhi, Mari-Liis Rüütsalu sõnul on ettevõte hakanud vähendama teatud valdkondades kulusid. Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi müügitulu oli tänavu kolmandas kvartalis 15,1 miljonit (aasta tagasi ligi 13,3) ja ärikasum 1,18 miljonit eurot, aasta tagasi oli see 1,4 miljonit eurot. Kokku 9 kuu müügitulu ulatus 45,0 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 20%. Digitaalsed tulud kasvasid eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 25% ja digitaalsete tulude osakaal moodustas septembri lõpus 77% kontserni kogukäibest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas aastaga Balti riikides kokku 21% ja septembri lõpus oli grupil 151 430 tellijat.
Konkurentsiamet ei lubanud AS Express Posti müüki Omniva kaubamärgi all tegutsevale AS Eesti Postile, selgub kolmapäeval vahetult enne börsipäeva lõppu avaldatud Ekspress Grupi börsiteatest.
Tallinna börsil noteeritud meediamaja ASi Ekspress Grupp tütarettevõte AS Ekspress Meedia vahetab ärinime, selgub börsiteatest.
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.