Kolmapäeval kogunesid investorid Harju Elektrisse, et pärida aru värskelt avaldatud majandustulemuste kohta ning saada aru, kuidas aktsionäridele ikkagi päriselt raha teenitakse.
- Harju Elektri juht Tiit Atso näitas Investor Toomase investeerimisklubile, kuidas kontsernis raha teenitakse. Foto: Andras Kralla
Harju Elektrisse kogunenud investoritele tutvustati nii Harju Elektri tootmisüksusi, räägiti majandustulemustest, aga ka juurutamisel olevast juhtimiskorraldusest. Nimelt soovib Harju Elekter lähtuda juhtimises LEAN põhimõttest, mis lihvib kõik protsessid võimalikult efektiivseks ning tagab, et kontserni erinevad üksused ei dubleeriks tööd ning seaks kontserni huvid allüksuse huvidest kõrgemale.
Seotud lood
„Seekord on rohkem rõõmustada kui kurta”
Harju Elektri kontsern kasvatas teises kvartalis 35% müügitulu ning kvartal lõpetati rekordilise käibe ja ärikasumiga. Poolaasta tulemustes näidatud puhaskasum kümme senti aktsia kohta, kasvas ligi 140% võrreldes mullu esimese poolaastaga.
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.