Veetud kaubaveoühikute jäi aastaga samaks. Foto: Andras Kralla
Veetud kaubaveoühikute maht eelmise aasta sama perioodiga võrreldes ei muutunud ning oli 26 672 ühikut. Veetud reisijate sõidukite maht vähenes 4,5 protsendipunkti võrra 47 997 ühikuni.
Kui vaadata Tallinna börsil noteeritud laevafirma Tallink Grupi aktsia hinda ja ettevõtte õiglast väärtust, siis tekitab see küsimusi, märkis Äripäeva börsitoimetuse juht Indrek Mäe.
Tallink Grupi 2023. aasta neljanda kvartali tulemused ületasid oluliselt LHV panga analüütikute hinnanguid, mistõttu antakse aktsiale jätkuvalt ostusoovitus ning usutakse selle kallinemisesse enam kui kolmandiku jagu.
Helsingi börsi keskmine dividenditootluse protsent jääb kolme ja viie vahele, Tallink oma ligi 9protsendilise dividenditootlusega platseerub paremuselt viiendale kohale.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.