Sõna “frantsiis” Eestis just tihti ei kuule. Kuid enamikule meist on tuttavad sellised ettevõtted nagu R-kiosk, Pizzakiosk või Juustukuningad. Need on vaid mõned Eestis tegutsevatest brändidest, mis pakuvad frantsiisivõtmise võimalust. Uurisime frantsiisipidajatelt, kuidas see äri käib ning kas see tasub rahaliselt ära.
- Juustukuningad on selline bränd, millega saab teha frantsiisiäri. Selle rajaja Merit Miller (pildil) teab, et edukad on need ettevõtjad, kes armastavad juustu ja ise ka särasilmselt leti taga kliente teenindavad. Foto: Erakogu
Juustukuningate frantsiisi üks asutajatest Merit Miller ütleb, et edukaks on saanud just need frantsiisid, kus ka poeomanik ise aeg-ajalt letis müüb. “Meie frantsiis on eelkõige mõeldud inimesele, kes armastab juustu ja soovib ettevõtjaks hakata,” räägib ta ja lisab, et Sirje Männa on paistnud silma just sellega, et ei karda ise kätt külge panna ning on oma ettevõtte suur fänn.
Seotud lood
Tartu vanalinn saab peagi juurde ainulaadse uue elamuarenduse. 19. sajandist pärit ehitis, mis on ajalooliselt kuulunud nii vankrimeistrile kui tegutsenud hotell Draakoni nime all, läbib nüüd põhjaliku uuenduskuuri. Uue omaniku Livida käe all rajatakse sinna kaasaegne ja luksuslik äri- ja korterelamu, mis pakub esmakordselt võimalust soetada kodu täielikult renoveeritud majja otse Tartu südames.