Nike juht süüdistab kehvas innovatsioonis kaugtööd
Turul on keeruline ellu viia suurt muutust, kui inimesed töötavad kodukontoris, põhjendas Nike tegevjuht John Donahoe ettevõtte mahajäämust innovatsioonis.
Nike rakendab enda toodete reklaamimiseks tippsportlasi. Fotol on näha sel nädalal Pariisis toimunud uute toodete esitlust, kus esiplaanil tutvustab Nike uusi spordiriideid kergejõustiku maailmameister naiste 100 meetri sprindis Sha'Carri Richardson. Foto: AFP/Scanpix
Donahoe ütles reedel Pariisis intervjuus CNBC-le, et kaugtöö tegemine on peamine põhjus, miks ettevõttel on pakkumises vähe uusi tooteid.
Uut aastat on ilus alustada koristamisega. Minu puhul tähendab see oma pika jälgimisnimekirja üle vaatamist ja korrastamist ning sealt heade ideede uuesti üles leidmist.
Nike aktsia langes reedel enam kui 10% pärast seda, kui ettevõtte juhid avaldasid kõigi maailma turgudele osas varasemast madalama müüginumbrite prognoosi ja teavitasid sellest, et hakkavad kulusid kärpima, vahendas Yahoo Finance.
Kui tippsport on suur äri, siis mõistagi on olümpiamängud kui maailma suurim spordiüritus väga suur äri. Järgmisel suvel Pariisis toimuvate suvemängude ettevalmistused on täies hoos ning aktiivne investor võib mõelda, kuidas suurest spordipeost oma portfelliga osa saada.
Nike ületas neljapäeval Wall Streeti kvartali tulude prognoosi. Maailma suurim spordirõivaste tootja sai kasu Hiina turu taastumisest, kuid kasumimarginaalid jäid kõrgemate kulude ja allahindluste tõttu oodatust madalamaks.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.